Cipiers hebben een zware en gevaarlijke job. Een maatschappelijk belangrijke job. Maar minister van Justitie Koen Geens heeft alleen misprijzen voor hen en komt zijn beloftes niet na.

De gevangenissen zijn overbevolkt, het personeel is onderbemand. Nu wil hij de cipiers het recht om te staken afnemen. Cipiers verdienen respect en Justitie een maximale dienstverlening.

Het grote publiek moet de realiteit op het terrein leren kennen. Laat hier je anonieme getuigenis achter.* De volksvertegenwoordigers van de PVDA zullen die in het parlement overmaken aan minister Geens.

* Als we uw getuigenis overmaken, maken we uw gegevens niet publiek.

Geef je je getuigenis?

Velden met een * zijn verplicht.

Door dit formulier te verzenden verklaar je je akkoord dat de PVDA de door jou verstrekte gegevens bijhoudt om je naargelang je interesses op de hoogte te houden van standpunten en activiteiten van de PVDA. Je kunt die gegevens opvragen, laten verbeteren en laten verwijderen. Dat kan per e-mail naar pvda@pvda.be, of per brief naar PVDA, M. Lemonnierlaan 171, 1000 Brussel. Als je vindt dat we je persoonsgegevens op een onrechtmatige manier verwerkt hebben, kun je een klacht indienen bij de Privacycommissie. Meer over het privacybeleid van de PVDA: www.pvda.be/privacy.