Klopt je hart links? Wil je mee de strijd aangaan tegen ongelijkheid en uitbuiting? Wil je mee werken aan een solidaire maatschappij? Dat kan bij de PVDA, de rebellen met een groot hart.

Het communicatieteam van de PVDA zoekt een creatieve grafisch vormgever. Je helpt ons met het uitwerken van visuals voor sociale media, flyers, merchandising, affiches, elementen voor videoanimaties ... Je denkt ook mee na over campagneconcepten en over hoe we onze boodschap op een emotionele manier naar onze doelgroep kunnen brengen. We kijken uit naar een creatief talent met hands-on-mentaliteit. Ben jij de persoon die we zoeken?

Wat verwachten we van jou?

• Je hebt minstens 3 jaar ervaring als designer voor communicatie (print en digitaal) in non-profit, bedrijf of agentschap.
  • Je bent gepassioneerd door vormgeving en vooral in combinatie met beelden.
  • Jouw designs en beelden zijn niet alleen maar mooi en professioneel gemaakt, je beheerst de kunst van de visuele storytelling. Je weet hoe je onze boodschap krachtig kan maken en hoe we mensen kunnen beroeren, via sociale media, via een flyer, ons magazine, de website ...
  • Je bent goed met sociale media: Facebook en Instagram hebben geen geheimen meer voor jou.
  • Je weet wat voor foto mensen raakt en kan zo de sterkste foto’s selecteren.
  • Je hebt onze visuele huisstijl binnen de kortste keren in de vingers én je bent er mee de bewaker van.
  • Je hebet een goede professionele kennis van Adobe Creative Cloud (minstens Photoshop, Indesign, Premiere of vergelijkbaar).
  • Je bent stressbestendig en flexibel.
  • Je bent een teamspeler.
  • Je bent Nederlanstalig en hebt minstens een passieve kennis van Frans.

Pluspunten:

• Je hebt ervaring met de retouche van beelden.
  • Je hart klopt links. Uiteraard ben je op de hoogte van politiek en actualiteit én kan je je vinden in de waarden van de PVDA.

Wat mag je van ons verwachten?

Een uitdagende job in een boeiende omgeving. Je komt terecht in een enthousiast team op de hoofdzetel van de PVDA in Brussel, in het hart van een sociaal geëngageerde, toekomstgerichte organisatie.

Zin om er in te vliegen? Stuur voor 30 april een mailtje naar [email protected] met je motivatie, cv én portfolio.

Volg de PVDA op de voet