Kom naar ManiFiesta en ontdek de PVDA

Een rechttoe rechtaan linkse partij die als geen ander het sociaal signaal van de kiezer weet te capteren? Rarara...de PVDA. Op ManiFiesta krijg je volop de gelegenheid om ons te leren kennen.

donderdag 19 september 2019

Kom naar ManiFiesta en ontdek de PVDA

De PVDA is de partij van de toekomst. Op 26 mei trad ze uit de schaduw en werd een belangrijke politieke factor. Zaterdag om 17u beantwoorden Tom De Meester en Raoul Hedebouw in het Auditorium – met de nodige dosis humor – al jouw vragen over de grote uitdagingen die voor ons staan.

26 mei stuurde de PVDA vier arbeiders naar de federale kamer. Nadia Moscufo was kassierster bij Aldi, Gaby Colebunders werkte bij Ford Genk, Roberto D’Amico bij Caterpillar en Maria Vindevoghel werkte als schoonmaakster bij Sabena. Kom op zaterdag om 11u naar de PVDA Beach en maak kennis met de PVDA-arbeiders-verkozenen.

Absoluut niet te missen uiteraard is het Centraal Moment, zondag op de Main Stage om 15u30. PVDA-voorzitter Peter Mertens zal aan de zijde van onder andere Hillal Sor (Algemeen Secretaris MWB-FGTB), Pia Stalpaert (Voorzitter ACV Voeding en Diensten) en Dilma Rousseff (ex-presidente Brazillië) duizenden festivalbezoekers voor bereiden op een jaar vol sociale strijd.

Op ManiFiesta geen VIP-zone, de PVDA-Plaza is de uitgewezen plaats om het hele festival door een praatje te slaan met jouw PVDA-verkozenen. De PVDA staat dicht bij de mensen. ManiFiesta is het uitgelezen moment om vragen te stellen aan Raoul, Nadia, Peter of één van onze andere verkozenen.