foto vacature

Klopt je hart links? Wil je de strijd aangaan voor een solidaire maatschappij, tegen de ongelijkheid, tegen de uitbuiting? Dat kan bij de PVDA, de rebellen met een groot hart.

Ons financieel secretariaat is op zoek naar een administratief- en onthaalmedewerker. Je bent het eerste aanspreekpunt van onze financiële dienst en helpt andere afdelingen verder met vragen en problemen over financiën en administratie. Daarnaast vervul je een belangrijke ondersteunende rol in het financieel secretariaat zelf door verslagen en documenten bij te houden en te structureren, overzichten en rapporten te produceren en de procedures up to date te houden.

Wat verwachten we van jou?

• Je bent het eerste aanspreekpunt van het financieel secretariaat: je beantwoordt de telefoon en beheert de centrale mailbox

• Je staat in voor de communicatie opvolging van financiële en administratieve richtlijnen, procedures en informatie aan provinciale afdelingen, departementen, parlementaire fracties en andere diensten

• Je onderhoudt het procedurehandboek en helpt onze afdelingen bij hun vragen over financiële en administratieve procedures

• Je stelt administratieve documenten en verwerkt verslagen en beslissingen van teammeetings

• Je ondersteunt onze gemeenteraadsleden en andere lokale mandatarissen bij de administratie van hun afgedragen zitpenningen

• Je klasseert, structureert en archiveert documenten en gegevens en stelt overzichten, tabellen en rapporten op

• Je helpt de andere teamleden van het financieel secretariaat met punctuele vragen en problemen

Jouw profiel

• Je hebt een diploma bachelor office management of vergelijkbaar of hebt gelijkaardige competenties door voldoende relevante ervaring

• Je bent een teamspeler en collectief aangelegd

• Je bent geduldig en behulpzaam

• Je bent nauwgezet en hebt oog voor detail

• Je bent ordelijk en gestructureerd

• Je kan uitstekend uit de voeten met tekstverwerkers en spreadsheets

• Je kan vloeiend Nederlands en Frans

• Je bent technisch aangelegd en leert snel nieuwe digitale tools gebruiken

• Je kan zelfstandig oplossingen zoeken maar werkt graag samenwerking met de andere medewerkers van het financieel secretariaat in hecht teamverband

• Je hart klopt links en je vindt je terug in de visie van de PVDA

Ons aanbod

• Een voltijds contract van onbepaalde duur

• Bij voorkeur starten met onmiddellijke ingang, termijnen bespreekbaar

• Verloning volgens functie, vaste barema's en op basis van verworven ervaring

Wat mag je van ons verwachten?

Een uitdagende job in een boeiende omgeving. Je komt terecht in een enthousiast team op de hoofdzetel van de PVDA in Brussel, in het hart van een sociaal geëngageerde, toekomstgerichte organisatie. Een organisatie met ruimte voor autonomie en creativiteit. Een organisatie die een spiegelbeeld wilt zijn van onze diverse samenleving. Diversiteit bij onze medewerkers op vlak van geslacht, leeftijd, culturele achtergrond, seksuele geaardheid of fysieke uitdagingen zien wij als een verrijking.

Geïnteresseerd?

Spreekt deze functie je aan?

Stuur je CV en motivatiebrief voor 15 augustus naar [email protected]

Heb je nog vragen over de functie? Contacteer ons via [email protected]

Volg de PVDA op de voet