Klopt je hart links? Wil je de strijd aangaan voor een solidaire maatschappij, tegen de ongelijkheid, tegen de uitbuiting? Dat kan bij de PVDA, de rebellen met een groot hart.

Ons financieel secretariaat is op zoek naar een administratief- en onthaalmedewerker. Je bent het eerste aanspreekpunt van onze financiële dienst en helpt andere afdelingen verder met vragen en problemen over financiën en administratie. Daarnaast vervul je een belangrijke ondersteunende rol in het financieel secretariaat zelf door verslagen en documenten bij te houden en te structureren, overzichten en rapporten te produceren en de administratie up to date te houden.

Wat verwachten we van jou?

• Je bent het eerste aanspreekpunt van het financieel secretariaat: je beantwoordt de telefoon en beheert de centrale mailbox.
  • Je valideert ontvangen documenten: facturen van leveranciers, onkostennota’s van medewerkers, betaalverzoeken enz.; verifieert ze en neemt contact op voor administratieve vragen en verduidelijkingen.
  • Je verzorgt de vzw-administratie: publicaties in het Staatsblad, verslagen van de AV en de raad van bestuur, bijhouden UBO-register, neerlegging rekeningen bij de griffie enz.
  • Je stelt administratieve documenten en verwerkt verslagen en beslissingen van teammeetings.
  • Je ondersteunt onze gemeenteraadsleden en andere lokale mandatarissen bij de administratie van hun afgedragen zitpenningen.
  • Je klasseert, structureert en archiveert documenten en gegevens en stelt overzichten, tabellen en rapporten op.

Jouw profiel

• Je hebt een diploma bachelor office management of vergelijkbaar of hebt gelijkaardige competenties door voldoende relevante ervaring.
  • Je bent een teamspeler en collectief aangelegd.
  • Je bent geduldig en behulpzaam.
  • Je bent nauwgezet en hebt oog voor detail.
  • Je bent ordelijk en gestructureerd.
  • Je kan uitstekend uit de voeten met tekstverwerkers en spreadsheets.
  • Je kan vloeiend Nederlands en Frans.
  • Je bent technisch aangelegd en leert snel nieuwe digitale tools gebruiken.
  • Je kan zelfstandig oplossingen zoeken maar werkt graag samenwerking met de andere medewerkers van het financieel secretariaat in hecht teamverband.
  • Je hart klopt links en je vindt je terug in de visie van de PVDA.

Ons aanbod

• Een uitdagende job in een boeiende omgeving. Je komt terecht in een enthousiast team op de hoofdzetel van de PVDA in Brussel, in het hart van een sociaal geëngageerde, toekomstgerichte organisatie. Een organisatie waarin je je voluit kan ontplooien en doorgroeien. Een organisatie die een spiegelbeeld wilt zijn van onze diverse samenleving. Diversiteit bij onze medewerkers op vlak van geslacht, leeftijd, culturele achtergrond, seksuele geaardheid of fysieke uitdagingen zien wij als een verrijking.
  • Een halftijds contract.
  • Een loon op basis van eigen huisbarema's, vergelijkbaar met de lonen van de socio-culturele sector. Bij de bepaling van het loon houden we rekening met jouw ervaring.
  • Mogelijkheid om opleidingen te volgen.
  • Extralegale voordelen waaronder extra verlofdagen, terugbetaling woon-werkverkeer, eindejaarspremie, mogelijkheid tot telewerk, groepsverzekering en hospitalisatieverzekering.

Geïnteresseerd?

Spreekt deze functie je aan? Stuur je CV en motivatiebrief voor 31 januari 2023 naar [email protected].

Heb je nog vragen over de functie? Contacteer ons via [email protected]