Iedereen is van harte welkom op de nieuwjaarsreceptie van de PVDA Lier. Samen zetten we 2020 feestelijk in!
- We zorgen voor een hapje en een drankje
- Maria Vindevoghel, verkozene in het federaal parlement en Mieke Van Overveldt van de Provinciale Leiding Antwerpen, brengen hun nieuwjaarsboodschap.
- Het wordt een gezellige avond met muziek

Nodig gerust familie, vrienden en kennissen uit om mee te komen. Laat ons weten met hoeveel personen je komt, dan kunnen wij het nodige voorzien. Dit kan per mail naar lier@pvda.be of per sms naar Raph 0471 69 01 68

Maria Vindevoghel werkte meer dan twintig jaar als schoonmaakster op de luchthaven van Zaventem. In 2001 was ze bij het faillissement van Sabena één van de gezichten van de strijd van de werknemers. Feminisme en antiracisme zijn twee van haar stokpaardjes. Maria was dertig jaar actief binnen het ACV, ze is sinds 2017 met brugpensioen. Ze woont in Molenbeek en is sindsdien actief in Hart boven Hard en in de wijkwerking Bonnevie in Molenbeek. Op 25 mei werd ze verkozen in het federaal Parlement.
WANNEER
24 januari 2020 om 19u00 - 22u00
WAAR
Cultureel Centrum Vredeberg
Vredebergstraat 12/14
Lier 2500
Google map en route

1 reactie

Gelieve je mail te bekijken voor een link om je account te activeren.
  • Mieke Van Overveldt
    heeft deze pagina gevolgd 2020-01-06 14:43:05 +0100

We hebben jouw steun nodig