“We leven in bijzondere tijden.” Terugkijkend op het voorbije jaar, is dat het minste wat we kunnen zeggen. Maar we blikken ook graag vooruit. En waar kan dat deze tijd beter dan op onze nieuwjaarsrecepties?

2018 was het jaar waarin de PVDA haar aantal lokale mandatarissen meer dan verdriedubbelde. Liefst 169 verkozenen legden ondertussen de eed af in gemeente- en provincieraden over heel het land. Authentiek links krijgt zo een stevige verankering in heel wat centrumsteden en gemeenten. Daar heffen we graag het glas op.

Het voorbije jaar toonde de “regering van de schande” zich opnieuw vastberaden om onverminderd door te zetten op haar koers van sociale afbraak enerzijds en privileges voor het establishment anderzijds. Maar ze kreeg ook te maken met een niet aflatende sociale strijd die heel wat opmerkelijke successen noteerde. Op de strijdvaardigheid en het succes willen we graag klinken.

Er ligt een belangrijk en uitdagend 2019 voor ons. Een jaar dat van start gaat met een nieuwe verkiezingsstrijd. We willen ook in het parlement verder doorbreken en onze fractie versterken met onder meer Peter Mertens. We drinken alvast op een nieuwe overwinning.

Aan het eind van het voorbije jaar trakteerde de politieke elite ons nog op een beschamend circus. Dat spel spelen we niet mee. Wij zullen campagne voeren rond thema’s die er écht toe doen: betere lonen, goede werkomstandigheden, pensioenen, gratis openbaar vervoer, consequente klimaatmaatregelen … Dat zijn de thema’s waar mensen van wakker liggen, zoals het sociale verzet van onder meer de gele hesjes aantoont.

De PVDA nodigt je graag uit op een van haar recepties om samen dit spannende nieuwe jaar en een nieuwe verkiezingscampagne in te zetten.

Mortsel | Zondag 27 januari om 17 uur | Parochiezaal Johannes XXIII, Heilig-Kruisstraat 20, 2640 Mortsel | Met Peter Mertens | Meer info op Facebook

We wensen jou een gezond, gelukkig en solidair 2019 toe. En nodigen je graag uit op onze nieuwjaarsreceptie om samen met de PVDA het nieuwe jaar feestelijk in te zetten!

- Geniet van een hapje en een drankje
- Peter Mertens, nationaal voorzitter en Ward Coenegrachts, woordvoerder PVDA Mortsel brengen hun nieuwjaarsboodschap
- We zorgen voor muziek en gezelligheid

Geef ons een seintje als we je mogen verwachten, zodat we het nodige lekkers kunnen voorzien. Dat kan per mail mortsel@pvda.be, sms 0486 88 32 72.

WANNEER
27 januari 2019 om 17u00 - 20u00
WAAR
Parochiezaal Johannes XXIII
Heilig-Kruisstraat 20
Mortsel 2640
Google map en route

Kom je?

Schrijf als eerste een reactie

Gelieve je mail te bekijken voor een link om je account te activeren.

We hebben jouw steun nodig