Overwinningsfeest PVDA Antwerpen

Op 22 juni bouwen we een feestje in het voormalig aanwervingslokaal van de scheepsherstellers (De Shop, Antwerpen). Om jou te bedanken! Jij overtuigde je vrienden om op PVDA te stemmen, hing een affiche aan je raam, deelde een van onze filmpjes op de sociale media of stemde op PVDA. Zo maakte jij mee onze overwinning.

Programma:

Vanaf 18u serveren foodtrucks op het zomerse Limaplein lekkere gerechten die kunnen worden doorgespoeld met een verfrissend drankje.

De jongste aanwezigen kunnen zich uitleven op het springkasteel.

Tussendoor maak je kennis met onze verkozenen. Niet alleen de Antwerpse verkozenen - Greet Daems, Lise Vandecasteele, Jos D'Haese en Peter Mertens - maar ook verkozenen uit het Waalse, Europese en Brusselse Parlement zijn aanwezig, want we zijn een nationale partij. Ah oui, nous sommes un! Hebben hun aanwezigheid bevestigd: Maria Vindevoghel, Alice Bernard, Marc Botenga en Raoul Hedebouw - Nederlands.

Om 20u verplaatsen we ons naar evenementenzaal De Shop, het voormalig aanwervingslokaal van de scheepsherstellers op de Rijnkaai, voor begeesterende toespraken van Peter Mertens en nog schoon volk.

Dan betreden achtereenvolgens: Barbara Dex, Gregor Terror & The Calypso Gigolo's en het dj-duo Laston & Geo het podium.

Laat weten of je komt.

Meer info en updates op Facebook

WANNEER
22 juni 2019 om 18u00 - 23 juni 2019 om 2u00
WAAR
De Shop - Antwerpen
Rijnkaai 2
Antwerpen 2000
Google map en route

Schrijf als eerste een reactie

Gelieve je mail te bekijken voor een link om je account te activeren.

We hebben jouw steun nodig