Overwinningsfeest PVDA Limburg

Op vrijdag 28 juni bouwen we een feestje in het Volkstehuis, het sociaal opvanghuis gelegen pal tegenover de Blauwe Boulevard waar de nouveau riche van Hasselt zijn intrek neemt.
We vieren er samen onze verkiezingsoverwinning. Want de PVDA ging op 26 mei van 8 naar maar liefst 43 zetels in alle parlementen van het land. Een feestje om jou te bedanken. Jij overtuigde je vrienden om op PVDA te stemmen, hing een affiche aan je raam, deelde een van onze filmpjes op de sociale media of stemde op de PVDA. Zo maakte jij mee onze overwinning. Jij vertserkte mee de PVDA.

Vanaf 18u serveren we zomerse broodjes vergezeld door een verfrissend drankje. Tussendoor maak je kennis met onze verkozenen. Verwacht begeesterende speeches van onze Limburgse verkozene voor het Vlaams parlement Kim De Witte, van onze federale lijsttrekker Ayse Yigit, federaal verkozene Gaby Colebunders en onze Europese verkozene Marc Botenga.

Voor onze jongste aanwezigen is kinderanimatie voorzien.

Als je kan, kom je best met het openbaar vervoer of de fiets.
Wie met de auto komt, kan parkeren op de gratis parkings Mouttoren (Vaartstraat) of Gelatine (Slachthuiskaai). Ondergronds parkeren: Molenpoort (betalend: tot 20u 2euro/50 min, na 20u 1 euro/50 min).

WANNEER
28 juni 2019 om 18u00 - 22u00
WAAR
Het Volkstehuis
Kempische kaai 11
Hasselt 3500
Google map en route

Gelieve je mail te bekijken voor een link om je account te activeren.
  • Heidi Den Hollander
    heeft gereageerd 2019-06-28 12:05:07 +0200
    Hopelijk pakken jullie het anders aan dan het overwinningsfeest in het Antwerpse Dat er wordt rekening gehouden met mensen die op de rand van de maatschappij leven maar wel al hun hoop op jullie zette en niet toegaven aan de haat, maar hun stem aan jullie gaven
    Zorg voor drank en spijs zoals men beloofde aan democratische prijzen en dat dit berekend word aan de portemonnee van de arme en niet aan die van de middenklasse