Slider

Er beweegt van alles in ons land. Dat tonen de scholierenacties voor het klimaat, de gele hesjes, de algemene staking. Het #sociaalverzet is springlevend. En ook de #PVDA heeft de wind in de zeilen. In oktober braken we door in alle grote steden. Met de verkiezingen van 26 mei willen we ook doorbreken in het parlement. Dat doen we met een #fenomenaalsociaal verkiezingsprogramma.

🤜 Voor Limburg willen we Kim De Witte in het parlement. Daarvoor hebben wij jouw hulp nodig! Benieuwd hoe je kan helpen? Kom dan naar onze On Tour-avond op 16 maart in Zaal Schanshof. We trappen samen onze campagne af, ontdekken we het programma en bekijken we hoe jij je steentje kan bijdragen.

Inschrijven kan via limburg@pvda.be. Inkom gratis.

Je kan ter plaatse genieten van een pastabuffet voor 12 euro (kinderen 5 euro). Voor tickets: jef.lingier@telenet.be

Kan je niet op 16 maart? Hartelijk welkom op één van onze andere On Tour-momenten. Overzicht van de hele 'PVDA On Tour' in Limburg: https://limburg.pvda.be/pvda_on_tour

PVDA on Tour in de rest van het land

WANNEER
16 maart 2019 om 11u00 - 14u00
WAAR
Zaal Schanshof
De Standaard 25
Houthalen-Helchteren 3530
Google map en route

Schrijf als eerste een reactie

Gelieve je mail te bekijken voor een link om je account te activeren.