.

Het communicatieteam van de PVDA zoekt een digital designer. Jij helpt ons om originele en interactieve content voor onze digitale kanalen te creëren. Je vertaalt de politieke boodschappen van de partij naar sterke grafische content voor Facebook, Twitter en Instagram en onze website.

We willen de stem van consequent links de komende jaren laten weerklinken in elk belangrijk maatschappelijk debat. Op basis van een duidelijke briefing zorgt je voor de visuele content die daarbij hoort: foto’s, infographics, en animaties. We kijken uit naar een creatief talent met hands-on mentaliteit. Ben jij de persoon die we zoeken?

Wat verwachten we van jou?

• Je bent een digital native met feeling voor communicatie en online media.
  • Gepassioneerd door design en motion design.
  • Je bent een pro in het maken van sprekende visuals en animaties.
  • Jouw beelden en visuals zijn niet alleen maar mooi en professioneel gemaakt. Je beheerst als geen ander de kunst van de visuele storytelling waarmee je onze boodschap kracht bij zet en de juiste mensen weet te beroeren. Of het nu voor social media, de website, e-mail is. Het maakt niet uit. Je bent een social media addict: Facebook, Twitter en Instagram hebben geen geheimen meer voor jou.
  • Je hebt onze visuele huisstijl binnen de kortste keren in de vingers én je bent er ook de bewaker van.
  • Je beschikt over een diploma in de grafische richting en verder heb je een sterke professionele kennis van Adobe Creative Cloud (minstens Photoshop, Indesign, Premiere of vergelijkbaar).
  • Je bent stressbestendig en flexibel.
  • Je bent een teamspeler.
  • Je hebt minstens een passieve kennis van Frans.

Je hart klopt links. Uiteraard ben je op de hoogte van politiek en actualiteit én kan je je vinden in de waarden van de PVDA. Je bent een social media freak, en gepassioneerd door politiek. Social media zijn voor jou hét middel om de PVDA op de kaart te zetten.

Wat mag je van ons verwachten?
Een uitdagende job in een boeiende omgeving. Je komt terecht in een enthousiast team op de hoofdzetel van de PVDA in Brussel, in het hart van een sociaal geëngageerde, toekomstgerichte organisatie.

Zin om er in te vliegen? Stuur voor 30 oktober een mailtje naar personeelsdienst@pvda.be met je motivatie, cv en portfolio.

Schrijf als eerste een reactie

Gelieve je mail te bekijken voor een link om je account te activeren.

We hebben jouw steun nodig