.

Het communicatieteam van de PVDA is op zoek naar een social media creative. Je ontwikkelt social media concepten voor Facebook, Twitter en Instagram. Je verzint originele content, schrijft copy en stuurt designers aan. Creativiteit, zowel in tekst als beeld, zijn jouw grootste troeven. Je kunt je goed inleven. Heb je ook sterke grafische skills? Daar worden we helemáál wild van!

Samen met het hele team denk je na over hoe we onze standpunten met zoveel mogelijk impact op de social media brengen. Op basis van een duidelijke briefing ben jij in staat om een concrete post, animatie, filmpje,... conceptueel en grafisch uit te werken samen met jouw collega’s. Ben jij de persoon die we zoeken?

Wat verwachten we van jou?

• Je bent een digital native met feeling voor communicatie en online media.
  • Je kan onze visie en ideeën op een leuke en originele manier vertalen naar social media.
  • Je loopt over van creativiteit: je hebt meer ideeën dan tijd.
  • In het bezit van een scherpe pen die vlot en overtuigend schrijft.
  • Je bent een pro in het bedenken van sprekende social campagne concepten.
  • Je bent een een social media addict: Facebook, Twitter en Instagram hebben geen geheimen voor jou.
  • Je bent stressbestendig en flexibel.
  • Je werkt zelfstandig maar geniet ook van teamwork.
  • Je hebt minstens een passieve kennis van Frans.
  • Pluspunt:
    • Grafisch vormgever en/of motion designer.
    • Bekend met Adobe Photoshop, Indesign, Premiere (dubbele bonuspunten als je ook met After Effects overweg kan).

Je hart klopt links. Je volgt de actualiteit op de voet en je kan je vinden in de waarden van de PVDA. Je bent een social media freak en gepassioneerd door politiek. Social media zijn voor jou hét middel om de PVDA op de kaart te zetten.

Wat mag je van ons verwachten?
Een uitdagende job in een boeiende omgeving. Je komt terecht in een enthousiast team op de hoofdzetel van de PVDA in Brussel, in het hart van een sociaal geëngageerde, toekomstgerichte organisatie.

Goesting om erin te vliegen? Stuur voor 30 november een mailtje naar personeelsdienst@pvda.be met je motivatie, cv, portfolio en stel jezelf zo duidelijk en origineel mogelijk voor aan de hand van een Instagrampost. Ga je voor een foto, video, carrousel of post? Lange tekst, korte tekst? Dat kies je zelf, jij bent de pro ;-)

Schrijf als eerste een reactie

Gelieve je mail te bekijken voor een link om je account te activeren.

We hebben jouw steun nodig