Wij willen geen kilometerheffing. Een kilometerheffing zou autorijden dubbel zo duur maken. Voor de rijksten geen probleem, voor alle anderen wel. En, een kilometerheffing zou mensen straffen die noodgedwongen met de auto naar het werk moeten rijden, bij gebrek aan goede en efficiënte alternatieven.

In plaats van ons blauw te betalen aan groene taksen, kunnen we beter investeren in goed, efficiënt en betaalbaar openbaar vervoer. Dat is ecologisch én sociaal.

7.378 ondertekenaars, op naar 10.000!

Teken jij ook?

Velden met een * zijn verplicht.

Door deze petitie te ondertekenen verklaar je je akkoord dat de PVDA de door jou verstrekte gegevens bijhoudt om je naargelang je interesses op de hoogte te houden van standpunten en activiteiten van de PVDA. Je kunt die gegevens opvragen, laten verbeteren en laten verwijderen. Dat kan per e-mail naar pvda@pvda.be, of per brief naar PVDA, M. Lemonnierlaan 171, 1000 Brussel. Als je vindt dat we je persoonsgegevens op een onrechtmatige manier verwerkt hebben, kun je een klacht indienen bij de Privacycommissie. Meer over het privacybeleid van de PVDA: www.pvda.be/privacy.