Het communicatieteam van Comac, de studentenbeweging van de PVDA, is op zoek naar een video creative.

Beelden en video's domineren vandaag de dag de media. Wil jij ertoe bijdragen dat de progressieve stem van jongeren wordt gehoord in alle grote maatschappelijke debatten? Wil jij ons helpen om onze politieke boodschap op een creatieve, toegankelijke en professionele manier aan ons publiek over te brengen? Dan ben jij misschien de persoon die we zoeken.

Op basis van een script creëer je concepten voor video’s om onze boodschap te verspreiden op Instagram, Facebook, YouTube, TikTok, ... Je bent proactief en stelt aan het team manieren voor om de scripts aan te passen en onze boodschap nog beter over te brengen, afhankelijk van het sociale netwerk waar het op gericht is.

Wij verwachten een creatief talent met een hands-on mentaliteit. Ben jij de persoon die we zoeken?

WAT VERWACHTEN WE VAN JOU?

• Je denkt creatief mee hoe we een verhaal in een goede video of animatie kunnen vertalen
  • Je weet hoe je een video van begin tot eind moet maken, van het schrijven van een script tot het filmen en exporteren
  • Je bent geboeid door de digitale wereld, je bent gepassioneerd door communicatie en je bent geïnspireerd door sociale netwerken
  • Premiere en/of After Effects hebben geen geheimen voor je
  • Je bent een teamspeler
  • Je spreekt perfect Nederlands
  • Bonuspunt: de ideale kandidaat heeft ook basisvaardigheden in ontwerpen met Photoshop of Illustrator

Je hart klopt links. Je volgt de politiek en de actualiteit op de voet en je kan je vinden in de waarden van Comac. Je bent een social media freak en gepassioneerd door politiek. Social media zijn voor jou hét middel om de Comac op de kaart te zetten.

Voldoe je niet aan alle eisen? Maak je geen zorgen. Een hoofd vol creatieve ideeën en motivatie is voor ons belangrijker dan een lijst met technische troeven.

WAT KAN JE VAN ONS VERWACHTEN?

Wij bieden een fulltime contract (parttime is bespreekbaar) voor uitdagend werk in een boeiende omgeving. Je komt terecht in een enthousiast team op het hoofdkantoor van PVDA in Brussel, in het hart van een sociaal geëngageerde, toekomstgerichte organisatie.

Wij zijn een organisatie die een afspiegeling is van onze diverse samenleving. Wij zien diversiteit op alle niveaus als een verrijking.

Je krijgt ons vertrouwen en alle kansen om jongeren te bereiken met onze boodschap van progressieve hoop en om in het hele land een actieve jeugdbeweging op te bouwen.

Zin om het avontuur aan te gaan?

Stuur vóór 10 oktober een e-mail naar [email protected] met je CV, motivatiebrief en portfolio en stel jezelf op een duidelijke en originele manier voor door middel van een video of een animatie (ongeveer 2 minuten).

Aarzel niet indien je nog vragen hebt en stuur een mail naar [email protected].