Een PVDA-basisgroep? Iets voor jou!

Wist je dat in jouw buurt PVDA-leden maandelijks samenkomen om concrete acties op poten te zetten? In een basisgroep kan je jouw talent inzetten om de dingen écht te veranderen. Kom erbij!

Wat is een basisgroep?

Onze basisgroepen vormen het hart van onze partij. Zonder hen, geen PVDA. Of het nu op de werkvloer of in de wijk is: meer dan 400 basisgroepen zetten zich in heel België in voor echte verandering. Als je weleens een petitie van de PVDA tekende, naar een barbecue kwam of een actie in je wijk zag, dan zaten onze basisgroepen daar waarschijnlijk voor iets tussen. En je bent heel welkom om je aan te sluiten!

Zou jij graag…

• maandelijks samenkomen om je mening te geven over de laatste ontwikkelingen in de maatschappij
  • af en toe in actie komen voor concrete problemen in jouw wijk of op je werk
  • een gezellige groep mensen leren kennen die net als jij de maatschappij menselijker wil maken
  • en genieten van het daar af en toe bijhorende pintje, koffietje of etentje

Dan is een basisgroep iets voor jou!

"Ik wou iets concreet ondernemen om actief mee de wereld te kunnen veranderen. Daarom ging ik bij een basisgroep en ik heb er nog geen seconde spijt van."

Steven, 27

Basisgroep Anneessens, Brussel

Onze groepen in actie

Tegen te hoge brandstofprijzen of de sluiting van het lokale zwembad. Op betogingen in Brussel of in Luik om de slachtoffers van overstromingen te helpen. Onze basisgroepen zijn actief in heel het land, met grote en kleine acties.

Ja, ik wil bij een basisgroep

Lid worden van een basisgroep kost slechts vijf euro per maand. Meld je hier aan.