Eerste interventie van Marc Botenga in het Europees Parlement: "113 miljoen armen in  Europa: stop de besparingspolitiek"

Marc Botenga deed zijn eerste interventie in het Europees Parlement op 15 juli.

"113 miljoen Europeanen leven op de rand van armoede. Dat is geen toeval, maar het gevolg van bewuste politieke keuzes, ingevoerd door de traditionele partijen."

"We zullen het sociaal verzet steunen om een Europa op te bouwen van voorspoed en sociale vooruitgang, niet van besparingen en sociale dumping."

Gelieve je mail te bekijken voor een link om je account te activeren.
  • Jean Festraets
    heeft gereageerd 2019-07-19 15:18:09 +0200
    Beste,
    Dank om Europa eens “wakker” te schudde , hopelijk gaan ze nu eens door de Europa landen : “Wetten” doen maken die de “armoede” verminderd in de plaats van ze al jaren lang te verwezenlijken met hun huidige voorstel naar de Euro landen om RECHTVAARDIGEWETTEN” te doen maken: die de armoede veroorzaken. Jean.F.
  • Norbert Hollants
    heeft deze pagina gevolgd 2019-07-17 12:46:21 +0200
  • Freddy Comminne
    heeft gereageerd 2019-07-16 18:54:37 +0200
    Geef steeds de originele bron van uw bewering (bewijs dat waar is). Stel aub een eerste concrete maatregel voor (degelijk gemotiveerd, eventueel becijferd). Hoe vollediger/correct uw voorstel is : andere partijen moeten even gedocumenteerd antwoorden. Dit alles open-source meedelen aan kiezers. (ik ben sp.a basislid en wil permanente digi dialoog kiezers-verkozenen + links-progressieve coalitie opzetten om in 2024 een meerderheid te halen of grootste fractie te vormen. Het kan : doen!

We hebben jouw steun nodig