Nee, ook met deze Vivaldi-regering moeten de rijksten niet bijdragen. Open Vld-voorzitter Egbert Lachaert gaf letterlijk toe dat de maatregel om de sterkste schouders te belasten louter “symbolisch” is.

Gelieve je mail te bekijken voor een link om je account te activeren.
  • Anton Schiffman
    heeft gereageerd 2020-10-11 07:55:58 +0200
    Dat gaan we krijgen met de PVDA/PTB. Een tsunami aan belastingen, voornamelijk van Waalse makelij. Te betalen door Vlamingen en Vlaamse bedrijven. Belastingen die, waar dan ook, ongezien zijn in hoogte. 3% jaarlijkse belasting op het gehele patrimonium plus globalisatie van alle inkomsten tegen progressief tarief. Nergens, maar dan ook nergens. heeft iemand het in zijn/haar hoofd gehaald om dit soort belastingen daadwerkelijk in te voeren. Iedereen die nadenkt zal beseffen dat dit tot een enorme uittocht van bedrijven en vermogenden zal leiden. De 10% meest vermogenden betalen nu meer dan 50% van de Belgische personenbelastingen. Degenen die denken dat de toestand in onze rusthuizen er beter op gaat worden als je deze mensen wegjaagt, krijgen gelukkig onvoldoende stemmen om deze onzalige plannen er doorheen te jagen.
  • Webredactie
    publiceerde deze pagina in Nieuws 2020-10-06 09:42:48 +0200