Natuurrampen in Marokko en Libië: we roepen samen met Geneeskunde voor het Volk op om slachtoffers te steunen met een gift

De beelden die ons bereiken vanuit Marokko en Libië zijn verschrikkelijk. En de dodentol blijft oplopen. Deze natuurrampen herinneren ons aan het belang van eenheid en solidariteit.

dinsdag 12 september 2023

Slachtoffers van de aardbeving in Marokka

BELGA

De indrukwekkende solidariteit in Marokko zelf, waar steden elkaar onderling hulp bieden, inspireert ons. Maar ook de noden in Libië zijn immens.

Ook wij willen niet staan toekijken, maar ons steentje bijdragen aan de hulp voor de slachtoffers, zoals we dat al deden met de slachtoffers van eerdere rampen, zoals in de Vesder-vallei, in Turkije, in Griekenland, in Oekraïne en elders in de wereld. Solidariteit is de tederheid van de volkeren. En op momenten als deze moeten we onze solidariteit ten volle laten voelen.

Daarom steunen wij, samen met Geneeskunde voor het Volk, de slachtoffers in Marokko en Libië. Ook jij kan steunen...

Steun de slachtoffers van de aardbeving in Marokko 🇲🇦

Steun de slachtoffers en doe een gift op het rekeningnummer BE26 0000 0000 2929 van Dokters van de Wereld, met vermelding “aardbeving Marokko”, of ga naar https://donate.medecinsdumonde.be/rsseismemaroc/~mijn-gift

Steun de slachtoffers van de overstromingen in Libië 🇱🇾