Siegfried Bracke daagt PVDA en Raoul Hedebouw voor de rechter: kom naar het proces

Kom Raoul Hedebouw steunen tijdens de zitting van de rechtbank in Brussel. Want wij laten ons niet doen. We blijven strijden tegen de privileges van de politiek en voor de vrijheid van meningsuiting.

donderdag 30 november 2023

Siegfried Bracke (N-VA) tegenover Raoul Hedebouw (PVDA).

De wereld op z’n kop! Ex-Kamervoorzitter Siegfried Bracke (N-VA), die zijn zakken vulde met pensioenextra’s, daagt onze partij en voorzitter Raoul Hedebouw voor de rechter.

Waarom? Hij wil dat we onze petitie tegen de graaipensioenen, waarin we vragen om die terug te betalen, intrekken. En alsof dat nog niet genoeg is, wil hij ons door de rechter laten muilkorven en ons verbieden om nog kritisch te zijn over zijn daden. Ongelooflijk, toch? Het zijn de graaiers die zouden moeten worden vervolgd, niet de klokkenluiders die dat soort zaken aan het licht brengen.

Maar wij laten ons natuurlijk niet doen. We blijven strijden tegen de privileges van de politiek en voor de vrijheid van meningsuiting.

Kom Raoul steunen tijdens de zitting van de rechtbank van eerste aanleg in Brussel. Dan geven we een sterk signaal dat onze voorzitter niet alleen staat.

Afspraak woensdag 6 december, om 9 uur aan de rechtbank: Quatre Brasstraat 13, 1000 Brussel

Schrijf je in op het Facebookevenement.