Warm en sereen afscheidsinterview dokter Dirk Van Duppen in De Afspraak

PVDA-voorzitter Peter Mertens: “Dag Dirk. Dag dokter Dirk. Je hebt veel gedeeld in je leven. Nu deel je het verdriet. Je afscheid. Hoe moedig is dat. Hoe mooi. Met je afscheid je engagement te delen. Insipratie blijf je brengen. Voor velen. Zoals op dit warme en serene interview op De Afspraak.”

woensdag 5 februari 2020

PVDA-voorzitter Peter Mertens: “Dag Dirk. Dag dokter Dirk. Je hebt veel gedeeld in je leven. Nu deel je het verdriet. Je afscheid. Hoe moedig is dat. Hoe mooi. Met je afscheid je engagement te delen. Insipratie blijf je brengen. Voor velen. Zoals op dit warme en serene interview op De Afspraak. Jouw veerkracht lijkt onuitputtelijk. Telkens die twinkeling, die versnelling als het gaat om patiënten, om betaalbare geneeskunde, om onrecht. Wat een kracht. Wat een tederheid. Dirk, we lopen al lang samen op onze weg. Van de actie tegen de centendrempels in de ziekenhuizen tot de partijvernieuwing. Van de strijd tegen de Lange Wapper tot de strijd tegen Big Farma. Respect compañero. De wereld kantelt, en jij duwt hem in de juiste richting.”