Wie gaat de Corona-factuur betalen? 'Iedereen', zegt Jan Jambon. 'Nonsens', zegt Peter Mertens. Uitzonderlijke tijden vragen uitzonderlijke maatregelen. 'We gaan met z'n allen een stap achteruit zetten', zegt Bart De Wever. 'We zouden met z'n allen beter een stap vooruit zetten', antwoordt de voorzitter van de PVDA. 'Maar dat hang af van de lessen die we uit deze crisis trekken.' Luister mee.

Gelieve je mail te bekijken voor een link om je account te activeren.
  • Joske Joske
    heeft gereageerd 2020-04-13 11:14:46 +0200
    Zullen we weldra weer in onze oude gewoontes blijven hangen ,meneer Jambon en meneer Dewever, of zullen we de moed hebben om ons te bezinnen over de huidige politiek? Zullen we na de bankencrisis , de klimaatcrisis, de coronacrisis doen alsof onze neus bloedt of willen we op zoek gaan naar de oorzaak van de kwaal ? Als iedereen helpt betalen wil ik graag mee betalen .Iedereen…ook de fortuinen op de belastingsparadijzen !
  • Jean Festraets
    heeft gereageerd 2020-04-12 16:58:05 +0200
    Beste pvda/ptb voorzitter Mr Peter Mertens : dank voor je voorstel om : 3% inlevering door hen die drie miljoen euro en meer hebben en alzo vijftien miljard euro kunnen opbrengen zonder dat zij één boterham minder moeten eten, is een goed voorstel, de hopelijk gevolg vindt. Groetjes: Jean F.

We hebben jouw steun nodig