Des membres du PTB tirent sur une corde rouge en souriant.

Sluit je aan bij de rebellen met een groot hart, word lid!

Maak zoals meer dan 25.000 andere Belgen deel uit van een sociale, rechtvaardige en actieve partij. Met jouw hulp maken we onze ambities waar: een maatschappij op mensenmaat.

Ā

Ja, ik word lid

In drie stappen en voor minder dan twee euro per maand ben je lid van PVDA!

Onze leden, onze rijkdom!

Als Raoul Hedebouw in het parlement de problemen in bijvoorbeeld de zorgsector aankaart, dan doet hij dat met onze leden in zijn achterhoofd. Die 25.000 mensen weten wat er leeft, hoe het voelt om langer te moeten werken of minder pensioen te krijgen. Hun kennis, ervaring en getuigenissen zijn onmisbaar. De steun van onze leden maakt ons sterk. Alleen ga je sneller, maar samen ga je veel verder. En wij zijn met veel! Zo geven we onze voorstellen gewicht en trekken we veel harder om de maatschappij naar links te krijgen.

Lid worden van de PVDA kost je slechts twintig euro per jaar en drie minuten van je tijd. Dat is bijna sneller dan je 'eerst de mensen, niet de winst' kan zeggen!

Als lid van de PVDA…

1. ontvang je een uniek welkomstpakket
  2. zet je mee druk om energieprijzen te verlagen, om de graaipensioenen af te schaffen, om de allerrijksten te doen betalen, soit, om een eerlijkere maatschappij te creëren!

"De wereld veranderen doe je niet in je eentje. De PVDA durft benoemen wat er mis gaat en doet daar ook Ć©cht iets aan. Daar wou ik bijhoren."

Luna Celis

lid van PVDA

Veelgestelde vragen

Lid van de PVDA ben je voor 20 euro per jaar. Je kan daar heel gemakkelijk een domicilie van maken, of het jaarlijks overschrijven.

Bij de PVDA willen we niet afhankelijk zijn van de megasubsidies van de overheid. Wij rekenen op de steun van onze duizenden leden. Die twintig euro is een letterlijke en figuurlijke boost, waarmee we de middelen vinden om onze politieke strijd te voeren.

Ben je lid, dan kan je als eerste op de hoogte zijn van ons laatste nieuws, onze laatste acties en evenementen en onze jaarlijkse ledenvergadering. Dat alles zeer vrijblijvend: je komt wanneer je wil en kan.

Sluit je aan bij een basisgroep! In heel het land komen actieve leden in kleine groepjes samen om PVDA-standpunten te bespreken en ze nadien om te zetten in actie in hun wijk. Bij een basisgroep zorg je mee voor verandering, samen met een gezellige groep gelijkgezinden. Kom je erbij?

Je kan eerst en vooral altijd met een bezorgheid terecht bij onze ledendienst. Wil je daarna alsnog je lidmaatschap opzeggen, dan volstaat een simpel mailtje naar leden@pvda.be.

Een domiciliƫring maakt voor ons een wereld van verschil. Betaal je toch liever op een andere manier? Dan kan dat hier.

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief