De bevolking moet besparen, terwijl politici blijven graaien. Het is tijd dat dat stopt. In heel het land vecht de PVDA om een einde te maken aan de privileges van politici en botst ze met de traditionele partijen.

Versterk de partij die de graaiers bestrijdt, word lid van de PVDA.

Gelieve je mail te bekijken voor een link om je account te activeren.
  • Jean Festraets
    heeft gereageerd 2020-02-25 12:28:49 +0100
    Eeuwige schande dat de POLITIEKERS MEERDERHEID met maand inkomsten van € 6.000,00 / € 10.000,00 / Europa € 14.000,00 / € 23.000,00 (Mr Charles Mischel : MR ) : GEEN wetten maken die rekening houden met de inkomsten van mensen met maximaal € 1.300,00 nette voltijdswerkend of gepensioneerden maandinkomen en nog minder, tot € 570,00 maandinkomen , waarmede men GEEN huur van € 600 tot € 900,00 per maand EN alle levensnoodzakelijke betalingen mee betaald kan krijgen en dus : " DAKLOOS" is. Jean..F.
  • Bas Heijermans
    heeft gereageerd 2020-02-20 17:52:39 +0100
    Ben Weyts vind het zelfs normaal in een auto van 126000 euro rond te rijden, want hij voelt zich minister van een land. In Nederland rijden ministers rond in auto’s van 60000 euro en minder en bovendien liggen hun lonen lager zonder belachelijke voordelen.
    In kan er met mijn verstand niet bij dat die graaiers zulke dure wagens nodig hebben buiten zelfverheerlijking.
    Als we dan nog eens naar de lonen kijken in de diverse parlementen, zelfs Merkel verdient zoveel niet!
    Wij betalen ons scheel en de politiekers doen aan schandalige zelfverrijking en zakkenvullerij. Dit kan echt niet meer, tijd dat het stopt.

We hebben jouw steun nodig